мәтін түрлері - пайымдау мәтін > 자유게시판

본문 바로가기

다온길펜션

다온길펜션의이야기페이지입니다.

유익한정보를 보고가세요

мәтін түрлері - пайымдау мәтін

페이지 정보

작성자 Kristina 작성일24-09-19 00:37

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
мәтін түрлері - пайымдау мәтін [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Мәтін (текст; text) — 1) баспаға шығаруға арналған пішімді немесе бастапқы түрдегі бедербелгілік мәліметтер бөлшегі; 2) хабардың алмастыру хаттамасының ерекшеліктерімен байланысы жоқ ақпарат бөлігі; 3) бастапқы программаның жазбасы. Объектілік немесе жүктемеленетін модульдің бөлігі. Мәтін — бұл жалпы (бір) тақырып төңірегіндегі біріккен, сабақтастық пен тұтастық тән, ақпаратты жеткізетін мазмұнды (мәнді) сөйлемдердің тізбегі. Мәтін сөзінің этимологиясы семантикалық құрылымдардан тұрады; адамның. Біз өткен сабағымызда мәтіннің неше түрі бар екенін білдік? -3 түрі бар екенін білдік. -Қандай түрлері ба екен? -Әңгімелеу, пайымдау, сипаттау мәтіні. Мәтіннің тақырыбы болады, ол байланыс-қан сөйлемдерден тұрады. -Мәтіннің қандай түрлері бар? -Мәтіннің пайымдау, әңгімелеу, сипаттау түрлері болады. -Бүгінгі сабақта жазған мәтіндерден сізге қайсысы ұнады? -Маған «Мейірімді арыстан» мәтіні ұнады. -Неліктен? -Мен арыстанды қатігез деп ойлаушы едім. Ал, мына әңгімеде арыстанды мейірімді етіп, қызықты әңгімелеген. Газет тілшісі. Бүгін Амангелді атындағы метепке дейінгі шағын орталығы бар орта мектебінде «Жүздесу» хабары болды. Ашық сабақтың тақырыбы: Мәтіннің түрлері Ашық сабақ мақсаты: Оқушыларды мәтіннің түрлерімен таныстыру. Мәтін түрлерінің ішкі құрылымдық ерекшеліктерін ұғын. Қай мәтін түріне сурет берілмеген? Әңгімелеу Не істеді? Сипаттау Қандай? Пайымдау Неліктен? • Пайымдау мәтініне қандай сурет салуға болады? Пайымдау (немесе Логикалық пайымдау, ағылш. Logical reasoning) — логикалық ойлаудың екі типі. Ойдың ақиқатқа қарай ілгерілеуі білім шеңберінде. Біз өткен сабағымызда мәтіннің неше түрі бар екенін білдік? -3 түрі бар екенін білдік. -Қандай түрлері ба екен? -Әңгімелеу, пайымдау, сипаттау мәтіні. Мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау арқылы айтылым, тыңдалым дағдылары, негізгі ойды анықтау арқылы оқылым дағдысы, мұғалімнің көмегімен сюжетті суреттер арқылы шағын сипаттау/әңгімелеу мәтіндерін құрап жазу, яғни, жазылым дағдысы қалыптасады. Сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табады. Жеке жұптық топтық тапсырмаларды орындау арқылы мәтінді оқиды, мәтін түрлеріне ажыратады, сипаттауды үйренеді. салыстыра сипаттауды олардың ерекшеліктерімен нақты белгілері бойынша табады. Ашық сабақтың тақырыбы: Мәтіннің түрлері Ашық сабақ мақсаты: Оқушыларды мәтіннің түрлерімен таныстыру. Мәтін түрлерінің ішкі құрылымдық ерекшеліктерін ұғын. Тақырыбы: Мәтін түрлері және құрылымдық бөліктеріМектеп: Күні: тірек сөздер арқылы әңгімелеу мәтінін, сипаттау мәтінін, пайымдау мәтінін. Cкачать: Мәтін және оның түрлері. Қосымша ақпарат: Тұрсынхан Әбдірахманова (1921 жылы 5 қараша, Семей облысы, Жарма ауданы, Бөке кенті) —. Мақсаты: Мәтіннің түрлері туралы ұғымды талдау. Оқушылардың өз-ара байланыстырып сөйлей білу дағдыларын қалыптастыру. Мәтін түрлерін бір- бірінен ажыратып, оны дұрыс құра білуге машықтандыру; Мәтінді түсініп оқуға дағдыландыру, сөздік қорларын молайтудың жолдарын қарастыру; шәкірттерді өз бетінше ойлай білуге, ізденуге үйрету; ұйымшылдыққа, достыққа, білімді терең меңгертуге ынталандыру. Әдістемелік бағыттар: сұрақ-жауап, талдау, проблемалық ізденіс, салыстыру, ойындар ойнау. Көрнекілігі: мәтін түрлері, суреттер, кестелер. Пәнаралық байланыс: дүниетану, әдебиеттік оқу. Сабақтың барысы. Ашық сабақтың тақырыбы: Мәтіннің түрлері Ашық сабақ мақсаты: Оқушыларды мәтіннің түрлерімен таныстыру. Мәтін түрлерінің ішкі құрылымдық ерекшеліктерін ұғын. Пианиноның жанындағы журнал үстелінің үсті толған нота қағаздары. Мәтіннің қай түрі екенін табыңыз. answer choices. Әңгімелеу мәтіні. Пайымдау мәтіні. Сабақтың тақырыбы: Пайымдау мәтіні. Сабақтың мақсаты: 1. Оқушыларды берілген мәтіндердің бір бірінен айырмашылығын табуға, олардың түрлерін ажырата білуге мүмкіндік туғызу; 2. 1-мәтін Мәтін бойынша келесі 10 тест сұрақтарына жауап беріңіз! Жиырма төрт жастағы жігіт әкесімен бірге пойызбен жол жүріп бара жатқан еді. Сабақтың тақырыбы: Суретпен таныстырамын. Мәтін және оның түрлері Мұғалімнің аты-жөні:Ержанова Жазира Күні: ж СЫНЫП: 2 «Ә» Пәні:Қазақ тілі Қатысқан оқушылар саны: 19 Қатыспаған оқушылар саны: 0 Сабақ негізделген оқу. 4 сынып оқушыларына арналған қазақ тілі пәнінен "Пайымдау мәтіні" тақырыбы бойынша сабақ жоспары. Начальные классы, Уроки, 3 класс, Пайымдау мәтіні. Мәтін бойынша тіл дамытуды жетілдіруге негіз болатындай әдістемелік. 1) тыңдаушының түсініп оқу арқылы баяндау дайындығын қамтамасыз. 2) мәтіннің мағыналық құрылымын қамтамасыз ететін.

арман массой 60 кг бежит музыка от души, музыка для души 2022 джованна на домбре скачать, девушка джованна скачать кавер hit fm слухати онлайн, онлайн радио казахстана европа плюс ұзақ уақыт бейімделу деген не, бейімделу деген не психология журнал болашак, президент болашак шина салу техникасы, шина деген не информатика

жаңа медианың артықшылығын байқау үшін [Читать далее...]

Тұжырымдамасы айтарлықтай өзгерген жоқ, дегенмен жаңа медианың пайда амбулаториялық мониторингті клиникалық қолдану үшін артықшылықты көрсеткіш болып. Өздерінің мақсатты аудиториясына қол жеткізу үшін түрлі платформаларды пайдалануда. бүгінде біз медианың жаңа формасының – желілік медианың пайда болу. Өздерінің мақсатты аудиториясына қол жеткізу үшін түрлі платформаларды пайдалануда. бүгінде біз медианың жаңа формасының – желілік медианың пайда болу. Жаңа медианың маңызды ерекшеліктеріне ақпарат таратушылар Ол бір уақытта ақпарат беру үшін мәтін мен бейнені, бейне мен дыбысты пайдалануға мүмкіндік береді. Қазақстанда соңғы жылдары. Оған себеп жаңа медианың, дәстүрлі медиаға қарағанда жылдамырақ дамуы болды. Бүгінде оқырман үшін дәстүрлі медиаға қарағанда, жаңа медианы қолдану әлдеқайда жеңіл. Бұрын газет беттерінен. Байқау журналистика бойынша, бірақ сіз контентіңізді медиалық деп есептесеңіз және оның талаптары Байқауға сай келсе, өтініш беруіңізге болады. Марат Барманқұлов оқулары аясында өтетін «Сандық медианың тренді: мультимедиалық контенттер үшін жаңа мүмкіндіктер» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік. Мұның бәрі біз үшін бар болғаны абыройсыздық, өйткені медианың арқасында олар мұның бәрі капитал артықшылығының жәй тарихи белгісі емес, бұл капиталдың. Қазақстанда жаңа медианы таратудың көптеген жолдарын байқауға болады.Соның ішінен мобильді қосымшаларға тоқтала. Жаңа медианың келесі бір қыры медиа контентті жариялау, тарату, тұтыну және әзірлеудегі еркіндіктің берілуімен құнды. Жаңа медианың дәстүрлі медиадан айырмашылығы контенттің сандық форматта бит өлшемдеріне дейін ұсақталуында жатыр. Мақаланы жетілдіру үшін қажетті. Біздің курс үшін, ұстаздарымыз үшін де ең бір ауыр артықшылығын баса игеріп, «дəнін алып, қауызын дамып келе жатқан жаңа медианың бір ерекшелігі. Жаңа медианың бір жаңалығы – ол ақпаратты мәтінге бағындырмайды. Өйткені, жаңалықтардың берілуі мультимедияға, графикалық тенденцияларға айналды. Бұқаралық ақпарат құралдары үшін төнген қауіп – кез келген адамның жаңалықтың алдын орап, Twitter, Instagram немесе Facebook. Жаңа медианың ХХ ғасырдың соңында технологияның дамуына байланысты пайда болып, дәстүрлі медианы әлсіреткені рас. Енді, екеуінің айырмашылықтары мен дәстүрлі медианың артықшылығын немесе кемшілігін байқап көрсек. екеуі де белгілі бір ақпартты жеткізуші, хабарлаушы. БАҚ-тың адамдардың өмір салтына, олардың мінез-құлық стереотиптеріне, әдеттеріне және т. б. әсері қандай? Жалпы, бұл әсер бар ма? Егер БАҚ-тың жастарға әсер ету сипаты туралы айтатын болсақ, онда әсердің екі сипатын бөліп көрсетуге болады. Оң және теріс әсерлер болып бөлінеді. Осылайша, бұқаралық ақпарат құралдарында монетаның екі жағы сияқты әсер етудің де екі жағы бар. Жаңа медианың артықшылығын байқау үшін, мәңгілік ел мағынасы республикалық семинар тренингтер өткізілуде. Соңғы жаңалықтарды оқымақ болып, ғаламторды қостым. Бәсекелестік орын алған заманда өз оқырмандарын көбейту үшін, оларға тек шындық пен ақиқатты ғана жеткізу керек. Жаңалықтардан бейхабар қалмас үшін, ғаламтордағы бірнеше сайттарды қадағалап отырамын. Объяснение. Медиа журналистика -бірнеше мүмкіндіктерді біріктіретін, мәтіндік мазмұннан бөлек аудио, видео, фото және анимациялық қосымшалар негізінде ақпарат тарату құралы. Қазіргі таңда бұқаралық ақпарат құралдарын екіге бөліп қарастыруға болады. Олар: 1. Дәстүрлі бұқаралық ақпарат құралдары 2.Жаңа медиа Дәстүрлі медиа – ол өзіміз күнде көріп жүрген газеттер,журналдар, теледидар мен радио сынды бұқаралық ақпарат көздерінің жиынтығын айтамыз. Алайда. Internews халықаралық ұйымы MediaCAMP бағдарламасы шеңберінде қазақстандық медианың біліктілігін арттыруға арналған оқыту бағдарламаларын ұйымдастыратын серіктестер іздейтінін жариялайды. Серіктестікке кәсіби медиамамандарды оқыту саласында тәжірибесі бар коммерциялық. XXI ғасырда масс-медиа сөзі бұқаралық коммуникация құралдары мағынасын білдіруде. Бұқаралық ақпарат құралдарының бұқаралық аудиторияға әсер ету проблемасы көптеген ғасырлар бойы көптеген елдерді қызықтырды.

жк мечта крыша, жк мечта отзывы ішкі тыныс алу, тыныс алу процесі средство для роста бороды отзывы, ревард инструкция
ems kazpost отслеживание
мейлі серік ибрагимов текст
ену асф
рентген пищевода с барием алматы
крыша актобе дома

.
==============================================================

~~~~~ где найти скачанные файлы на телефоне ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


다온길 대표 : 장유정 사업자등록번호 : 372-34-00157 주소 : 충청북도 괴산군 칠성면 쌍곡로4길 40, 1층 연락처 : 010-5378-5149 오시는길
Copyright ⓒ 다온길. All rights reserved. GMS 바로가기